Dansa Salsa! Tralalalala..

Tjenis!
Hade en för underbar häst igår <3
Igår var jag ute och red en tur i vägen och Seramis var helt otroligt snäll och pigg. Ibland när vi ananrs rider kan han ta bettet och bara sticka för att han tycker det är så kul och om man då kommer ut på vägen och det kommer en bil kan det bli ganska farligt. Men igår gjorde han inte det. Han var hur snäll som helst! ^^ <3

Yngves Danskurs idag då :) Vi dansade lite salsa och måste säga det att det var asmånga killar som dansade bra, bättre än vad jag trodde! Var lite stolt över dem ;)
I Morron dansar vi i tre timmar. 1,5 timmar med nian och sedan 1,5 med hela högstadiet. Tycker lite synd om sjuorna, minns hur rädd jag var när jag gick i sjuan inför att dansa med hela högstadiet. De där långa, snygga killarna som bara tog tag i en och dansade xD Men nu (mowhahahha) är jag älst och ska äga skiten ur de små ungarna ;)
Hörs i morron! :)

Lite typisk Alma-musik:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0