Mammsi

Tjenaremors!
Är hos Mamma Idag och i morron ska vi antagligen åka längdskidor! :)

Var på träning igår, fast hade ju inte min häst då eftersom att han ska startas upp försiktigt. Hade en ridskolehäst och han kändes så himla liten. När jag hade min förra häst tyckte jag att Charlie, som han heter, var stor men nu när jag har Seramis Som är högre än honom tycker jag inte det längre ;) Kändes som att sitta på en D-ponny...
Charlie är väldigt trög och går nästan aldrig framåt så har en jävla träningsvärk sen all drivning som blev igår.
Vi Skulle länga galoppen över bommar och våran ridlärare längde ju mer och mer så där fick jag och Charlie massa problem och jag satt och drev så mycket så jag trodde jag skulle gå av på mitten. Menmen, vi tog oss över även fat det vlev lite klumpigt den sista gången ;)


Detta är Charlie och det är en av ''Damerna'' på ridskolan som rider honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0