Sallad = fredagsmyyys!

Halloj
Har varit sjuk i dag och igår :( Men, mår iallafall bättre nu.
Har bara skrittat med Seramis idag och igår pga. att jag har haft feber och hostat som fan. Har varit fint väder och Seramis har varit hur snäll som helst så jag har heltrivits med dessa skritturer, det har varit asskönt i detta underbara väder! :) I morron ska pappa köra unghästen så jag och Seramis ska hänga på och trava lite och kanske ta någon galopp.
Sitter och mumsar på sallad nu och kollar på Chuck på datorn, myyys!
Tänkte jag skulle kolla igenom alla säsongerna från början så började i förrgår och har nästan kollat igenom de första två säsongerna nu.. :)

En låt som helt klart förbättrar min fredag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0